Ännu Ett PåskLov Har Passerat Förbi I Mitt Liv. . .

Detta Lov Har Varit Hmm Kort.. Sovit Bort Mesta Delen av Det Har Aldrig Varit Så Slut I Hela MItt Liv... Fattar Ingenting Men Nu Är Det På Topp Igen...Min Mamma Ringde Mig På Eftermiddagen & Undrade Vad Jag Gjorde & Som Vanligt Nästan Varje Dag Detta Lov Och Jag Svarade Jag Har Precis Vaknat Men Är FortFarande Trött, Men Jag Kommer Bortom Dig Sen Ska Bara Röka & Klä På Mig... Visst Jag Rökte En Cigarett & Försvann Sedan In I Drömmarnas Land, Helt Plötsligt Vaknade Jag Till Av Ett Skrikande Oljud Som För tillfället Är Min Ringsignal Jag Svarade Med Ett Ryck, Det Var Mamma Igen Hon Undrade Vart Jag Tagit Vägen, Jag Skulle Ju Bara Röka m.m ,Sen Komma Bort & Det Är 3 Timmars sen Va?? Jag Har Ju Precis Vaknat Igen.. Var Ändå Mycket Hemma Hos Mamma Under Lovet Men Jag SOV eller VILADE mest & Det Fick Jag Höra Ett Ex Antal Gånger, Orkar Du Verkligen Röka, Byta Kanal På Tvn, Gå På Toa "DU ÄR JU SÅ TRÖTT" HaHa..Sååå Skönt Att Det Gick Över.

Efter Min Trötthets Period Så Var Det Onsdag. Värsta Morgonen Ever Skulle Upp Tidigt & Sminka Mig Å Så Men Vaknade Med En Fruktansvärd Inflamation I Tandköttet Runt "Min Älskade Visdomstand" Som Har Vuxit Lite När Den Själv Vill Sen Jag Fyllde 15år Men Men Var Bara Att Bita Ihop . . . Möte På Jobbet Äntligen Fick Vi Våra Sommar Scheman, Jobbade Torsdag & Fredag. På Lördagen Blev Det Shopping Med Mamma På Eko, En Runda Till Jobbet För Att Hämta Lite Gammalt Skit Som Skulle Bort. "Hon Brukar Ångra Sig" Man Får Ta Vara På Chansen.. Kände Mig Jätte Stressad Som Alltid När Jag Planerar Något... Vi Hälsade På Min Bror & Hans Flickvän I Hennes Hus I Färlöv, Sjukt Mysigt Planerat & Så Typiskt Jag, Så Snyggt & Stilrent, det kan bli Helt Perfekt Om Man Lägger Ner Lite Tid & Pengar På Det.. Sen Begav Vi Oss Hem Så Jag Kunde Göra Vid Mig & Packa En Massa. För Att Sedan Återförenas Med Min STÖRbo Amelie Lite Senare På Kvällen. Hon skulle Plocka Upp Mig När Hon Lämnat Vår Lilla Prinsessa..


Väl Hemma I Jämshög Så Började Vi Göra Vid Oss På Vårt Egna Lilla Vis,;) Snabbt & Lätt För Att Vi Inte Ska Behöva Stressa Senare. . Som Alltid Hamnar Vi På Var Sin Sida Av Soffan Med Våra LaptopZ & Lanar Inne På Våra Olika Comunities & Bloggande, Hög Musik Virvlar Runt I Hela Lägenheten, Vinet,Tequilan & Groggarna Flödar & Vi Fixar Till Oss Lite Då & Lite Då. Vi Har Ju "Alltid" Gott Om Tid, Vi Har Ju 3 Timmar På Oss Innan Vi Blir Hämtade. Pliiiiiiing!! Pliiiiiiiiig!! -Va Är Det Redan Han? HÄr Sitter Vi Med Ett Perfekt PartyMood Men Hur Fan Ser Vi Ut. Vår Chaffiz Satte Sig I Fotöljen Och väntade På Att Vi skulle Köra, Det Går Snabbt Detta Sa Vi, Bara en Kvart & Då Var Klockan Redan Lite Över Elva Vi Skulle Köra Senast Halv... Men Det Hinner Vi ,Bara En Cigg Till, Bara Den Här Låten Oxå & Så Bara Den här Oxå Sen Kör Vi Lovar... Och Så Blev Det
INTE  ,Lite Mer Än 1 Timme & 45 Minuter Senare Ramlar Vi In På ClubMingel I Karlshamn.. Och Har En Helt Perfekt Timme Där Inne Med Massa Dans & Drinkar Så Var Det Slut.. Vår Söta Chaffiz Satt I Bilen & Väntande På Oss För Det Var Inte Lönt Att Köra Hem För Han Skulle Hämta Oss Oxå.. Vi Älskar Dig, Du Kommer Alltid Ha En Speciell Plats I Mitt Hjärta;)

Tack För Att Ni Finns & En Helt Underbar Party Kväll I April..

Tyvärr Blev Alla Bilder Fylle Skadade Så Jag Får Se Om Det Går Att Rädda Någon Bild;)

PuSs I Ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0