Underbart Varma Solstrålar, Nya Skor & Tandvärk al´a Helvete...

Idag började dagen men att jag missade tåget, så jag fick ta bussen till jobbet och möta upp henne på konsensus men det löste sig.. Fick hoppa in på drama lektionen och leka en gamal gubbe vid namn erik... sjukt rolig föreställning kommer det att bli..
sen bar det hem till Ankie och fixa lite i hennes sovrum som vi håller på att modernisera och piffa till..Kommer att bli skit snyggt "om jag får det som jag vill" ha ha ...
Efter jobbet så blev det till skomakaren och laga 2par skor till.. (30min för omklackning av två stilettos) testade stålklack denna gången.. "porrigt värre" och lite små shoppning typ ett pare nya skor, smycken & cigaretter....
Väl hemma hos mamma så höll grannen på att gräva upp sin häck så jag fråga om jag kunde få några buskar.. och det fick jag... Så efter en runda till Sölvesborg med Freddi & Gabbe för att hämta Mamma från jobbet...Så skrek jag lite och pekade vart dem skulle vara någonstans Grabbarna slet som djur.. ha ha men bra blev det Fick Hjälpa till lite ändå trots att "F" fick ett flak öl som tack men vill ju ha det på sitt sätt så jag krattade och stampade jord med mina nya stålklackar på 11cm.. tihi.. sjukt kul..
Efter det så var det så blev det Fredagsmys
 med Grönsaker&Dipp, Så ska det låta & Solsidan mmm.

En mysig & givande dag men visdomstanden har börjar värka igen... inflamation i tandköttet.. men det är inget Tandläkaren kan göra något åt.. inte ens alvedon eller paracetamol hjälper mig nu...
Ja ja så är det, man kan aldrig få ha det helt perfekt...
Imorgon blir det Shoppning på eko med mamma..

Sen Blir det Påsklovets första fest... Ska äntligen återförenas med min störbo Amelie... så vi får se vad som händer.. syns i dimman..

Puss På Kinden...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0