Djupfryst Men Levande. . .

Iskalla Rysningar Sveper Längs Min Ryggrad.
Mina Iskalla Fingrar Bara Skriker Efter Hjälp,Vintern Är Nu Åter Kommen.
Genom Fönstret Virvlar Små Lätta Snöflingor,
Som Ett Mjukt Täcke Färgar Allt Till Ett Vacker VinterLand.
Den Dystra & Mörkfärgade Hösten Är Som Ett Minne Blott.
Fjäderlätta Snön Skänker Ett Magiskt Ljus Av Liv.
Den Bittra Kylan Från Vinter Världen Utanför Sveper Sakta Genom Huset.
Ensam I Lägenheten Känns Kylan Som Värst. Den Svaga Värmen Från Elementet Känns Fullständigt Meningslöst.
Den Varma Känslan Från Brinnande Ljusen Omsveper Det Som Kallas Mitt Hem.
Borta Bra Men Hemma Bäst, Men Var Är Hemma?

Kommentarer
Postat av: Din xstörbo men vän i hjärtat

Din poesi är utan dess like, den brinner. Är egen och ingen någonsin kan kopiera. Jag avundas din skönhet med ord, samtidigt som jag vet att man inte ska försöka vara som andra. Är istället stolt att jag känner andra. En man som du som ger världen en ömmar bild ur dina vackra ögon som en gång tindrat mot mig. Ska alltid minnas dig.

2010-12-08 @ 03:00:38
URL: http://minnyans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0