Massa Känslor Likt Ett Stormande Hav

Jag Borde Sova Men Här Sitter Jag, Fylld Av Tankar Om Livet & Framtiden. Samtidigt Som Han Fortfarande Pulserar Runt Inuti Min Kropp. Trots Att Jag Är Värd Så Mycket Mer, Men Finns Det Verkligen Något Bättre?. Ja Jag Vet Inte Känslorna Är För Många. Det Händer För Mycket I Mitt Liv Nu Så Jag Vet Inte Vart Jag Ska Börja. Jag Får Kanske Säga Upp Mig Från Mitt Jobb För Att Jag Inte Kan Jobba Eftermiddagar Längre För Att Närvaron I Skolan Kommer I Kläm. Min Älskade Stör Bo Ska Flytta, Så Jag Söker Ny Lägenhet. Jag Har Ett KärleksRus I Kroppen Som Inte Vill Gå Ur & Det Gör Mig Galen. Det Är En Laglig Men Förbjuden Kärlek. Men Så Har Mitt Liv Alltid Varit, Jag Vill Ha Någon Jag Inte Kan Få. En Oväntad Trötthet Har Lagt Sig Över Hela Min Kropp Och Orklösheten Har Drabbat Vår Lägenhet & Skolan. Men Det Går Väl Över Man Kan Inte Vara Perfekt Hela Tiden. Jag Vet Att Allt Löser Sig, Det Gör Det Alltid;) Men Vad Fan Gör Man Under Tiden? Gömmer Sig? Håller Jag På Att Tappa Greppet Om Mitt Liv. . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0