Blott Så Manlig Likt En Stegrande Hingst I Solnedgången. . .

Solnedgångens Varma Strålar Sänker Sig Sakta Över Min Nakenhet.
Här ligger Jag Ensam Med Längtan Efter Kärleksfulla Smekningar. .
En Doft Med Inslag Av Stearinljus & Rosor Sveper Lent Genom Rummet, Doften Av Den Varma Vinden Smeker Sakta Min Utslagna Kropp.
Det Känns Inte Ensamt, Likt En Riddare Känner Jag Hans Varma Andetag Mot Min Blottade Nacke.
Hans Nakenhet Får Min Kropp Att Öppna Sig Likt En SpegelBild Av Mig Själv Som Jag Alltid Sökt Men Aldrig Funnit.
Hans Kropp Utsöndrar Ett Skimmrande Hav Av Lust & Trygghet. Jag Finner Ett Lugn I Denna Underbara Varelses Famn. I Fönstret Som Står På Glänt Speglas Magiska Naturen UtanFör Likt En Själ I Månskenet. Känslan Smyger Sig Sakta Över Min Kropp Jag Låter Mina Ögon Sluta Sig Hårdare Än En Sten För Att Inte Krossa Denna EfterLängtade Känsla.


Han Fyller Mitt Blodomlopp Med En Levande Glöd Som Svävar Likt Fjärilar Genom Mina Ådror, Jag Vill Skrika Men Jag Kan Inte, Jag Känner En Längtan Efter Mer, & Jag Ska Finna Det.
Vänder Mig Sakta Mot Det Ridderliga Ansiktet Likt En Spegel Bild Fylld Av Liv.
Jag Dras Djupare Ner I Hans Famn Likt Ett Förälskat Väsen Finner Jag Mitt Lugn.
Tryggheten Lägger Sig Över Min Nakna Kropp.. Du Tränger Bort All Min Ondska,Du Fyller Mig Sakta Med Känslorus Från Ovan Likt Virvlande Fjärilar En Varm Sommar Natt.
Hela Min Kropp Pulserat Av Glödande Toner... Sensuellt Smeker Han Mig Likt En Svävande Fjäder Högt Uppe I Skyn.

Jag Känner Hur Min Kropp Förvandlas Från Utslagen Till Något Helt Magiskt


Kommentarer
Postat av: Maja och Cicci

Känslan vi känner är värme och trygghet, med mycket kärlek, med mycket känslor! Mycket vackert! Den negativa är då; De fattar punkt och du har stor bokstav i varje ord, vilket resulterar i att man kan tappa känslan för denna underbara dikt! Är det inte en korrekt meningsuppbyggnad så kan man lätt tappa sig och förlora förtroendet för handlingen! En jätte fin dikt, annars! Lycka till!! Massor kramar dina "största" kritiker

2010-10-04 @ 22:55:05
Postat av: Linda

Otroligt vackert! Den förmedlar en drömsk & längtande känsla! Man kan känna din sårbarhet & kärlek!

2010-10-04 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0