En Helt Underbar Dag I Riktig SkolaAnda ;)


Torsdagen Den 16 September

Nu Känner Jag Att Jag Är På Gång;) Livet Börjar Ta Fart & Jag Känner Att Jag Är Ett Med Det Igen.
Jag Är Inte Ensam, Jag Är Jag & Du Är Du & Vi Klarar Allt Oss.. Idag Var En Super Bra Dag I skolan, Jag Känner Att Jag Börjar Bli En Äkta Pluggis;) Jag Kan Om Jag Vill..Men Blev Lite Nere På EfterMiddagen, Jag Brukar Jobba Då Men Det Kan Jag Inte Göra Längre, Närvaro Kollarna Är För Hårda Så Jag Kan Inte Smita Iväg. . Paniken I Mina Ådror Gör Inte Heller Det Hela Lättare..

Jag Måste Ju Jobba För Att Kunna Överleva, Släpper Jag Mitt Jobb Har Jag Inget I framtiden.
Mitt Jobb Betyder Jätte Mycket För Mig, Det Är 7år Av Mitt Liv Som Går Till Spillo.
Men Varför Just Nu.. Ett År Kvar På Skolan & Detta Händer Nu.

Jag Orkar Inte Mer

Han Fyllde Min Kropp Åter Igen & Det Sprudlar I Mina Ådror Och Jag Mår Så Bra. Men Min Kropp Sitter Bara Här Helt Orklös & Slut. . .

Fredagen Den 17 September

Ännu En Perfekt Dag I skolan, Jag Planerade Det Sista I Till Mitt Projekt I Svenska B, Lektionen Gick Jätte Snabbt, Men Tiden Går Snabbt När Man Har Roligt.
Skolan Slutade Som Vanligt Vid 12 Som Vanligt På Fredagar..;)
Följde Nibbi & Frida Till Bussen Sen Väntade Jag På Att Han Som Gör Mitt Liv Värt Att Leva Skulle Komma Med Bussen, Sen Gick Vi Hem Till Störboet. Vi Rökte, Snackade En Massa Skit ,Planerade Kvällens InternatFest, Shoppade, Fixade Dricka, Gjorde Vid Oss. Han Gav Min Kropp Bränsle, Det Kändes Som Om Jag Hade Fjärilar I Mina Ådror Som Bara Ville Ut, Jag Var Lycklig Och Jag Svepte I Mig Den Ena Tequilan Efter Den Andre. Ja Livet Var På Topp.. Träffade Oxå Jessica Som Var På Besök, Helt Underligt Att Man Kan Sakna En Person Som Tog Så Mycket Plats;) Tihi. Så Vi Snackade En Hel Del. Det Har Ju Hänt En Massa Sen Hon Slutade.

Kvällen Bjöd På Allt Mellan Himmel & Jord;) Men Tillslut Gick Vi Hem. Vi Möttes Av En Kvinna Som Jag Inte Sett Så, På Väldigt Länge. Hela Hallen Var Upp & Ner Jag Ut Brast- Skulle Inte Du Städa? Här Ser Ju Värre Ut Än När Jag Gick.. Hon Morrade - Kolla Din Garderob...  Awww ,Jag Bara Älskar Dig. Hon Hade Gjort Iordning HELA Min Garderob Allt Låg Så Snyggt & Prydligt, Som Jag Sagt Att Jag Skulle Göra För Många Veckor Sedan;)

Sen Hade Vi Chill Innan Jon Blund Tog Oss I Sina Armar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0