Han Kom, Han Fyllde Mig Rejält, Här Sitter Jag, Naken & Bloggar

Med Sömniga Ögon Sitter Jag Nu Här, I Hans Lägenhet I Knislinge Ensam Men Ändå Inte, Efter En Riktigt Informativ Skoldag, Följde Bengan Med Hem Så Jag Äntligen Kunde Fixa Hans Hår, Det Blev Super Nice. Bengan Begav Sig Stolt Till Sin Buss Han Var Jätte Nöjd Med Sin Nya Look, När Kvällen Började Mörkna Satt Jag, Louvisa & Amelie & Kollade På Idol. Sen Blev Det Mys I Soffan För Störbosarna Med Våra Liv I Knäna Mys Musik I Bakgrunden Och Lite Vuxen Dricka För Min Del.. Timmarna Gick & Älskade Mamma Sandra Fixade Till Min Blogg Lite. . Det Var Välbehövt Men Jag Är Ju Så Sjukt Petig När Det Gäller Designen På "MIN" Blogg, Jag Ser Den I Huvudet Men Kan Inte Riktigt Få Fram Det. Det Ska Helt Enkelt Bara Vara Så "JAG". Senare Vid Midnatt Så Skrev X:et Till Mig På Facebook Och Han Tyckte Att Han Förtjänade En Massage Av Mig. . . Visst Hämta Du Mig & Sen Kör Mig Till Skolan Så Kan Du Komma Nu. Kastade Ner Lite Viktiga Saker Som Jag Bara Måste Ha När Jag Vaknar Upp Som En NyKn*llad Hora;)
Han Kom På En Kvart Så Det Blev Inte Riktigt Som Jag Hade Tänkt Så Han Fick Vänta. Vi Pratade Om Allt Mellan Himmel & Jord, Drack Lite Vin, Lyssnade På Mysiga Gamla Låtar, HelKroppsMassage, Barn Olja & Tända Ljus...Känslorna Rusade Genom Mina Ådror & Varje Liten Smekning Ville Jag Bara Skrika Ut, Jag Vill Ju Inte Detta
Men Vad F*n Håller Jag På Med Ett X Är Alltid Ett X..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0