Det Är Inte Du Utan Det Är Jag Som Inte Orkar. . .

Nu Har Han Lämnat Min Kropp & Jag Mår Inte Alls Bra, Ingenting Känns Som Det Ska.
Jag Är Sjuk & Jag Orkar Inte Mer. . . 

Det Är Jag Som Är Den Ende
Jag Tycker Om När Dag Blir Till Natt
Jag Är Rädd För Något Som Inte Finns
Jag Läntar Efter Mörkrets Gemenskap
Jag Trodde Du Försvann Men Du Finns I Mitt Hjärta
Jag Är Förvånad Över Att Livet Är Så Lätt Att Leva
Jag Är Säker På Att Ingen Annan Känner Så
När Jag Tror Att Ingen Ser Mig Så Syns Jag Ändå & 
Då Brukar Jag Skrika " Jag Är Den Jag Är"


Natten Är Tyst
Natten Är Mysig                                                                                                                                  Natten Är Magisk

Dagen Är Stressig 
Dagen Är Social                                                                                                                                  Dagen Är Tråkig

 

Vad Vore Dygnets Alla Timmar Utan Mig. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0