Svart Likt Nattens Mörka Himmla valv. . .

Färgad Håret Svart Som Natten Igen, Känner Att Jag Börjar Åter Gå Till Mitt Vanliga,Underbara & Perfekta Jag. . .

Fredagen Bjöd På En Helt Underbar Blandning Av Lekar,Grillat,Vin & En Massa Flummiga Människor.
Dagen Började Med Att Frida Plockade Upp Mig Och Vi Begav Oss Hem Till Henne För Att Fixa Grillspetten & Göra Sallad. Ett J*vla Massa Hackande & Organisering Under Stress Men Vi Lyckades Hinna Med Allt Iallafall, Akut Sminkade Mig På Vägen Mot ÄppelGården Där Vi Skulle Ha En Mysig Dag Med Oss På AllmänLinje. . En Tredje Del Av Klassen Var Där, Vi Grillade Den Enorma Mängd Mat Som Vi Alla Hade Med Oss, Riktigt Gott Dessutom;) Vi Lekte Lite Olika Leker, Sköt Pilbåge & Hade En Super Mysiga EfterMiddag, Folket Började Bege Sig Hem & Vi Var Några Som Bestämde Att Vi Skulle Bowla Så Vi Bokade Några Banor I Bromölla;). Vi Begav Oss Hem Till Daniel Vid Halv 6 För Att Fortsätta Dricka Lite & Få Kaffe I Det Gröna Innan Vi Skulle Åka & Bowla. Helt Underbart Trevlig Familj Hade Han. Vi Lämnade Sölve & Begav Oss Till Bromölla. Vi Mötte Upp Mamma Nere I Byn & Lämnade Över Ajax För Att Han Inte Kunde Sitta Själv I Bilen Så Länge. " Tack För Att Du Finns & Alltid Ställer Upp För Mig Mamma". Jag Hade Aldrig Någonsin Bowlat Innan Men Fy F*n Vad Kul Det Var, Mötte Min Bror Robin På Bowlingen,Trevligt Värre. Vi Drack Några Cider & Hade Några Hysteriskt Roliga Timmar Med Daniels Familj & Några ClassMates;) Efter Bowlingen Var Vi Så På G Så Vi Bestämde Oss För Att Dra Ut I Karlshamn.Men Först Inom Mamma För Att Hämta Ajax & Hämta Maskerad Kläderna. Vi Vrålade Allsång Alla DirtyDancing Under Hela Dagens Bilturer;) Stämningen Var På Topp & Vi Förfestade Till Det Lite Hos Nibbi, En Snabb Sminkning Sen Begav Vi Oss Till Companiet. Det Var Max 10 Pers Där Inkl. Personalen Men Vi Hade Riktigt Kul & Dansade Så Svetten Sprutade Till Disco Låtar Alá 80´s.

En Helt Undebar Dag,kväll,Natt I Gemenskapens Tecken Med Massa Skratt & Jävelskap. . .

Tusen Tack Till Er Alla Inblandade & Detta Ska Vi Lätt Göra Om♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0