Varför Ska Det Var Så Svårt Att falla In I Drömmarnas Land

15 Minuter Var Det Enda X Behövde För Att Få Mig Att Komma Tillbaka Till Verkligenheten. . . En Mjuk Kyss Sen Ett Snabbt Förväl Av Något Jag Verkligen Har Älskat & Hatat På Samma Gång. Men Varför Just Jag.. Kände Mig Riktigt Snygg För Första Gången På Länge. . Hela Min Kropp Var Fylld Av Något Jag Inte Minns Hur Det Kändes. Ville Verkligen Skrika Ut Över Hela Skolan Att Jag Mår Så J*vla Bra Trots Att Min Kropp Bara Vill Säga Godnatt.
Idag Var En Sådan Dag Där Vi Har Svenska B Från 9.00 - 15.30, Vi Gjorde En Massa Övningar Det Känns Som Om Jag Har Kommit In I Svenska B Tänket, Men Visst Mina Förföriska Ögonfransar Blinkar Lite Extra Detta Blocket. Dagen Innehöll En Massa Tröga Tankar, Hysteriska Skratt, Snusk Fantasier & Gemenskap. . Lektionerna Idag Var Helt Perfekta. Hur Kan Man Gå Från Att Vara En Bitter Homofobisk Gammal Tant Till En Fräck Hysteriskt Glad Xtacy Tant? Hmm Detta Är Frågan. Har Hon Fått LyckoPiller, Sex Eller Är Det Så Att Det Är Knark I Rosenrot;) Ja det Är Bara Att Njuta Av Varje Tillfälle Man Får Med Henne.. Helt Otroligt Men Sant;)

Dagen I skolan Svepte Snabbt Förbi Kände Mig Lite Ensam & Förvirrad Men Paulina & Ajax Kom Och Räddade Mig. Vi Gick En Kisserunda Så Jag Fick Prata Ut Allt Som Virvlade Runt Inom Mig. Sen Bar Det Väg Till Olofström För Att Rösta, Fick Ett Hett Tips Vid Båset Att Man Skulle Slicka Som Fan För Att Inte Det Skulle Kunna Bli Något Valfusk;) Inne På Bibiloteket Där Röstningen Var Hade Dem En Trubadur Som Spelade & Sjöng Så Jag Tog En Snabb Sväng Om Med Annika Där. . .Sen Blev Det Shopping At Maxi Willys;) Folk Tror Nog Inte Att Vi Är Kloka Men Det Bjuder Vi På ♥...

Sen Snabbt Hem För Man Vill Ju Inte Mista En Enda Sekund Med Min Lilla Prinsessa Men Hon Sov När Jag Kom Hem Men Hon Vaknade Efter En Stund Men Då Var Hon kinkig & Bara Morrade Åt Mig. . . Känns Tungt I Bröstet Men Jag Vet Att Hon Gillar Mig Mycket & Lite Innerst Inne. Ett Samtal Från En Pizza & Fotbolls Sugen Vän Kom Och Jag Gjorde Vid Mig Snabbt & Drog Ner Till Puben Som Gud Glömde Och Kollade På Fotboll, Chillade Med Grabbzen, Lärde Mig Att Fotboll Inte Bara Var En Massa Prickar Som Jagade En Boll Ute På En Gräsplan På Tv, Utan Det Handlar Om Riktiga Män, Öl & En Jävligt Nice Gemenskap.. Denna kväll Fick 3 Fotbollar Av 3 Möjliga;)

Sen Blev Det LillLördagsMys Med Amelie I Soffan Med Våra Liv I Knäna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0