Vara Duktig Eller Lägga Sig Under Kniven. . .

Att Leva Ett Liv Som Alla Andra Gör Mig Galen. . . Jag Har Gått Upp 15Kg, Men Jag Mår Inte Dåligt, Varför Är Mat Så Gott ? ? ?. Jag Har Kämpat Med Min Vikt Sen Jag Var 15år. Jag Vill Hata Mat Men Jag Kan Inte Längre, Att Försöka Äta Rätt Inte Heller Lätt. Jag Äter Det Jag Är Sugen På, Ofta För Mycket, Känner Mig Tjock Som En Gris. Har Börjat Mitt Nya Liv Nu & Jag Har Gett Mig Fan På Att Jag Ska Klara Det Min Dröm Vikt Är 70kg. Jag Kämpar Varje Dag För Att Få Tillbaka Min Gamla Kropp Men Jag Saknar Motivation. Många Väljer Att Gå Den Super Lätta Vägen Med En GBP, Trots Att Dem Aldrig Kämpat Eller Försökt, Att Bli Smala För Evigt & Ändå Kan Äta Vad Dem Vill, Jag Tycker Det Är Förjävligt, Ingen Ser Att Jag Gått Upp, Blir Så Jävla Förbannad, Det Känns & Det Syns, Kan Inte Ha Mina Favorit Kläder Längre Men Alla Säger Bara - Var Sitter Dem Kilona??. Varför Kan Inte Ens Sina Vänner Vara Ärliga, Jag Förstår Inte. Något Som Jag Inte Heller Kan Förstå Är Att Alla Säger Att Dem Är Duktiga Som Har Gått Ner Genom En Operation, Det Är För Fan Inte Duktigt, Det Är Som Att Säga Att Man Har Varit Duktig & Bytt Till VinterDäck Trots Att Man Gjort Det Hos En Verkstad. Duktig Är Något Som Man Gjort Själv, Nu I Skrivandets Stund Känner Jag Att Min Motivation Har Kommit Tillbaka , Nu Jävlar Ska Jag Visa Alla Som Sitter På Sina Feta Rövar & Bara Rasar I Vikt Pga En Operation, Att Man Kan Om Man Vill. Jag Om Någon Är Duktig. . .

Kommentarer
Postat av: Anouk- mamma & livsfilosof

HEJA! U go D!:D Man ska trivas med sig själv. Det är ju faktiskt a och o. Klart jag stöttar dig om du vill gå ner i vikt. Fast jag ÄR ärlig. Jag ser faktiskt ingen märkbar skillnad. Du bär dem väl de där kilona;)



Håller faktiskt rysligt mkt med om det där... Synd o ta genväg innan man ens försökt. =/



2011-12-06 @ 09:51:50
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Hemlig beundrarinna :)

Du är så snygg Dennis, brukar kolla på dina bilder på fb, och du är så cool som är dig själv! Mvh Hemlig beundrarinna :)

2011-12-06 @ 15:27:03
Postat av: Marina

Jag skriver som personen ovan, jag är också ärlig och har ingen anledning att stå och ljuga dig rakt upp i ansiktet för att säga att de 15kg syns.



Man ska trivas med sig själv och gör man inte det så gör man något åt det. Det är ju alltid lättare sagt än gjort, det vet jag om någon. Jag vill mer än gärna träna, så vill du så hittar vi på något. Men faaaaan ta dig om du sviker mig. Jag kommer BÄRA ner dig till träningen!

2011-12-06 @ 15:27:16
URL: http://aine.blogg.se/
Postat av: Just Me ;)

Tack Mina Vänner;) Ja Jag Vill Börja Träna, Hjälp Mig Att Komma Igån ;) Puss

2011-12-06 @ 21:27:56
Postat av: Camilla

Hej! Kan inget annat än att hålla med om att operation är för lätt att få för dom kämpar inte ett skit. Nej det bästa är att gå ner i vikt på vanligt vis.

2011-12-18 @ 01:34:02
Postat av: Stefan Nilsson

Tycker absolut att du bör försöka undvika operation.

2012-01-06 @ 17:48:11
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0