Tomten Jag Vill Ha En Riktig Jul, En Sådan Som Man Har När Man Är Liten. . .

Solnedgångens Sken Glittrar Över Den Blöta Asfalten. Det Fuktiga Gröna Gräset Lider Av Saknade Av Det Vintervita Täcket. Den Plusgradiga Temperaturen Får Naturen Att Tro Att Det Är Vår. Det Är Julafton, Men Det Känns Inte Alls Som Jul. Underbara Klappar Har Jag Fått & Kalle Anka Är Verkligen Skit Dåligt. I Soffan Sitter Jag Med En Spinnande Liten Masse I Knät, Hans Underbara Spinnade Ljud Låter Som En Ljuvlig Gammal Kaffebryggare. En Våning Upp Sitter Mina Små Änglar Som Nu Inte Är Så Små Längre & Spelar "LoL" Det Senaste Inom Krigarspel Eller Vad Det Nu Är För Något På Sina Nya Lcd-Tv´s. Mysigt Julbort Åt Vi Hos Mina Morföräldrar "Kååål Me Later If You Must" ;) På Tvn Visar Dem Nu Är Det Jul Igen 3, En Mysig Liten Historia Om Tomten. Det Köpta Julgodiset Står På Bordet, Så Som Vi Månniskor Stressar Finns Det Ingen Tid Till Att Göra Eget. Mina Äldsta Små Syskon Har Begett Sig Iväg Mot Andra Jul Mys, Vår Hårt Arbetande Mamma Lyser Med Sin Frånvaro Nu & Fram Tills 21 Ikväll, Hon Måste Jobba För Att Vi Ska Kunna Leva På Henne, Ännu Mer Nu När Vi Fått Så Dyra Julklappar, Men Mamma Gör Alltid Allt För Oss, För Någon "Pappa" Finns Ju Inte. Julen För Mig Den Bara Är I År, Ingen Stress, Inga Fejkat Leende Eller Beteende, Bara Soffan, Jag & Min Lille Katt. Ensamt ? Nej Faktiskt Inte. Detta Kallar Jag Julafton.Det Är Snart 6 Månader Sen Den Vita Snön Drogs Genom Min Näsa. Jag Är Duktig För Detta Har Jag Klarat Av Helt På Min Egen Hand. Jag Mår Faktiskt Helt Underbart Bra,Lite Fetare. Lite Rastlösare & Fundersam Över Vad Jag Ska Göra I Framtiden, Arbetslösheten Gör Att Jag Börjat Klättra På Väggarna. Detta Året Struntar Jag Fullkomligt I Både Juldagen & Nyårsafton, Ser Ingen Mening Med Att Ösa I Sig En Massa Alkohol När Det Ändå Inte Händer Något Roligt. . .Vart Är Jag På Väg? Gömmer Jag Mig? Är Jag Så Vuxen Nu Så Att Jag Tappat Hoppet? Hoppet Om Vadå?

God Jul & Gott Nytt År ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0