Gott & Blandat. . .

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Trött & Mysig.
Favoritgodis: Vit Choklad.
Är det nåt du absolut inte äter: Bruna Bönor.
Kläder just nu: Mina Nya Skinny Jeans & Ett Gina Linne. . .
Musik just nu: Max Reklam Låt.
Vad sa du senast: Ja Jag Dricker Det Nu Igen. . .
Sommarplaner: Sola, Mysa , Skriva På Min Självbiogafi & Bara Vara. . .
Fisk eller badkruka: Jag Älskar Att Bada Men Jag Är För Fet För Att Vara På Stranden.
Saft eller alkohol: Hemmagjord Flädersaft ;)
Hur många kuddar sover du med: 4st
Favoritväder: Sommarens Hetta & Åskväder. . .
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Sololja, Facebook & Cigg. . .
Spelar du nåt instrument: Nej . . .
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska ♥
Sparare eller slösare: Hmmm Både & Faktiskt. . .
Bästa film: Black Swan. . .
Tror på liv på andra planeter: Klart Att Jag Gör.
Kommer du ihåg din första kärlek: Nej Har Haft För Många Kärlekar Sen Dess . . .
Älskar du henne/honom fortfarande: Vem?
Har du några homosexuella vänner: Självklart ;)
Tror du på mirakel: Ja Det Gör Jag. .
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nej, Människor Behöver Omväxling. .
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja Men Det Beror På.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej Allt Man Går Igenom Är En Erfarenhet & Det Stärker En. . .
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3st ♥
Bio eller promenad: Promenad Sen Bio ;)
Är du kittlig: Jaaaaaaaaaaa. . .
Snarkar du? Njaaaaaa Om Jag Är Förskyld Så;)
Stjärntecken? Fisk
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten: Fästingar & Mygg.
Största svaghet: Jag Är För Brutalt Ärlig. . .
Det här är jag bra på: Allt, Det Finns Nog Inget Jag Inte Skulle Klara Av. . .
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Vet Inte
Vad vill du jobba som? Stylist. . .
Chips, morötter eller godis? Morötter & Dipp ;)
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Ja Lite Då & Då.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har Massa Planer Men Dem Är Hemliga ;)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökstädat
Gungar du på stolen? Nej För Jag Ligger I Sängen ;)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jaaaaaaaaa..
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster
Är du rädd för blod? Ja Fast Jag Börjar Komma Över Det. . .
Saltar du på maten? Nej För Fan.
Gillar du att sjunga? Jaaaa Överallt & Ingenstans. . .
Anser du att du är stark? Ja Jag Är Stark Som Person ;)
Brukar du sola? Jaaaaaa I Just Love It. . .
Vad gör du om du får hicka? Förtsätter Jag Att Dricka. . .
Röker du? Ja Lite För Mycket Ibland.
Snusar du? Absolut Inte ;)
Använder du knark? Inga Kommentarer
Kaffe, te eller inget? Kaffe Så Klart ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0