Som En Storm Förvandlade Du Min Dröm & Bara Försvann. . .

Det är dags att tänka efter men jag vill bara följa med, det har snöat hela vintern & jag känner för dig.
Jag ville vänta tills du frågade & du frågade tillslut, jag hörde sånger i mitt huvud, men dom kom aldrig ut. Du ville tänka häromdagen & helt plötsligt blev det tyst, jag undrar vad som hände vi som Älskade Varann nyss. Nu tror du säkert att jag hoppas, på nåt som ska bli av, men jag har lyssnat när du lovat & aldrig ställt några krav. Du tar en paus och lämnar Jämshög & nu släpper du min hand, på varsin sida av kärleken, som en främling för varann.Jag vet precis vad du känner, fast du aldrig sagt ett ord, du har viljan om något större men det här är redan stort.Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig, Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig, Jag kan inte skilja på om jag vill skada dig. Men du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig, Jag försökter visa dig med blicken, men det var inte mig du ser & platsen i ditt hjärta är någon annans, men jag vill inte flytta ut.


Hur Kan Man Älska Någon Som Har Älskat Någon Förut
. . .

Kommentarer
Postat av: Crasy-k

Hej dennis! en kille som " är som du" vilket ingen kan vara ;) för du är speciell! Älska! iaf han läser min blogg och känner sig ensam som kille som tycker om att sminka sig osv. tänkte att du kanske hadde vatt nån slags hjälp för han.kan jag ge han länk till denna sidan eller? Kram / Karolina Goës / The good fariy! :p

2011-03-04 @ 01:09:39
URL: http://crasy-k.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0