Snart 4 Månader Helt Utan Dig Virvlandes I Mina Ådror . . .

Du Var Allt Jag Nånsin Önskade, Du Var Allt Jag Nånsin Drömt, Du Var Den Som Fick Mig Minnas Alla Drömmar Jag Har Glömt. Du Var Den Som Fick Mig Hoppas, Du Var Den Som Fick Mig Le, All Min Kärlek Fick Du Bära Hela Livet Ville Jag Ge. För Du Var Där När Ingen Såg Mig, Du Var Där När Stormen Yrde, Du Var Där När Natten skrämmde
Du Var där När Dagen gryde & Jag Ville Alltid Ha Dig Nära Närsom Åren Läggs Till År & Att Livet Vill Oss Lära
Är Att Framtiden Är Vår. Närsom Klockorna Har Stannat & Tiden Tycks Stå Still & Man Inte Vågade Säga Det Man Längst I Hjärtat Ville, Då Ska Vi Ta Varandras Händer, Då Ska Vi Minnas Denna Dag & Förstå Vad Som Än Hände Är Det Alltid Du & Jag. .


Ja All Min Kärlek Får Du Bära & Hela Livet Vill Jag Ge Dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0