En Riktig Party Horas Nakna Sanning. . .

Vaknade Helt Panikslagen. Drömmen Jag Hade Inatt Var Fruktansvärd, Helt Deppig Idag. Den Handlade Om En Underbar Kille Som Var Helt Perfekt, Vår Kärlek Var Så Stark , Mina Vänner Brydde Sig Inte Om Mig Längre Men Jag Hade Min Kärlek, Vi Levde I En Magisk Bubbla Jag & Han, Mer Behövde Jag Inte. Mina Vänner Gick Bara Förbi Oss När Vi Sågs Ute, Som Om Jag Inte Längre Fanns, Jag Kommer Inte Ihåg Vad Han Hette, Men Hans Helt Magiska Ansikte Sitter Fortfarande Kvar På Min Näthinna & Jag Ska Finna Honom Om Det Är Det Sista Jag Gör. Undra Om Jag Känner Mig Ensam Eftersom  Jag Drömmer Om Sånt, Jag Vet Inte Riktigt Vad Som Hände Mellan Oss Men Han Bara Försvann & Då Vaknade Jag Helt Ensam & Tårarna Bara Rann Från Mina Kinder, Mår Inte Alls Bra Idag, Jag Måste Rannsaka Mitt Inre & Bli Hel. Men Orkar Jag Detta, Jag Har Så Mycket MÅSTEN!!!

Min Helg Har Varit Helt Underbar, Har Varit På 2 Riktigt Bra Halloween Fester;) Har Betett Mig Som Ett Svin Men Jag Hade Riktigt Kul, Men Är Detta Verkligen Mitt Rätta Jag, Jag Har Så Mycket Jag Skulle Vilja Prata Om & Folk Som Jag Har Sårat, Alla Hundra Jag Hånglat Med, Bråkat Med, Spillt På & Bara Varit Allmänt Packad, Ångesten & Ensamheten Kommer Lagom Idag, Ny Vecka & Nya Möjligheten Eller Hur. Har Aldrig Ångest Men Denna Helgen Satte Sitt Pris. . .

Jag Vet Inte Var Jag Ska Börja. . . Men Så Länge Jag Hade Kul Är Det Väl Okey, Eller??? 
Fan Får Man Verkligen Bete Sig Som Mig . .


So Long Suckers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0