Har En Känsla Likt Ett Brinnande Hav Av Energi. . .

 
Vi Älskar I Mörkret Med Varandra, Jag & Min Själ Vi Är Ett. Livet Känns Helt Magiskt Just Nu Men Jag Ropar Inte Hej Över Byn Ännu, Jag Ligger Så Lågt Jag Kan & Inväntar Bomben. Bomben Som Alltid Släpps När Jag Är Lycklig & Mår Bra. Det Ligger Tydligen I Min Natur, Det Händer Alltid Något Som Påverkar Mig Negativt, Får Jag Inte Lov Att Vara Lycklig??. Igår Storstädade Jag Min Fängelsehåla, Men Jag Trivs & Får Kraft, Vaknat Tidigare Än Jobb Alarmet Dessa Två Dagar Av Ledighet, Men Man Får Ju Ta Vara På Sina Lediga Dagar ;), Denna Grå Torsdag Skulle Gått I Shoppingens Tecken Men Så Blev Det Inte, Shopping Vännerna Bangade, Men Men Får Väl Rensa Garderoben ??
 
Jag Fuckar Ur ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0