Jobbet Är Blott Mitt Liv. . .

Arbetslösheten Är Som Ett Minne Blott, Mitt Gamla Jobb Som Personligassistent Är Åter Igen Mitt. Det Är Så Givande Att Jobba Med Människor & Känna Att Man Gör Något Så Betydelsefullt Om Dagarna. Men Orklösheten När Man Väl Är Ledig Är Skrämmande, Är Det Så Här Det Är När Man Är Vuxen? Har Jag Lagt PartyLivet På Hyllan, Lever Jag Bara För Mitt Jobb? Jag Känner Att Min Manliga Sida Börjar Ta Över Min Själ & Jag Är Mognare Än Någonsin. Jag Har Hittat Mig Själv, Långt Ifrån Ytligheter & Hävdanden. Men Jag Är Stabil, Mina Fötter Svävar Inte Ovanför Marken, De Står Precis Där Dem Ska ♥

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag älskar din inställning till denna "förändring". Bravo!

Svar: Tack Vännen <3
Attifnegom

2012-09-26 @ 10:28:57
URL: http://levelup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0